سلام و عرض ادب میخام تو این وبلاگ حرف بزنم،حرف دل حرفایی که هیچ جا نمیتونم بگم... راستش من عاشقم... عاشق خدا... و چه زیباست عشق به خدا من عشق های این دنیا را در شکست دیدم خدایا میخواهم عاشقت باشم چرا که شنیده ام عشق پایدار تویی.. امضا:حوری دخت
اولین تجربه ی کلاس رفتنم....
ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال میکنید
حال من خوب است اما با تو بهترمیشود...آخ که وقتی میبینمت ، یک حال دیگر میشوم.هدف از این پستم نشون دادن قالب جدیدم بود و دیگر هیچ..بحث بر آن است که هر کس این آقا رو دوست داره تو دل ما جای داره...جانی و دلی ای دل و جانم همه تو...میگم که..هرگز به غیر جانان ما جان نمی فروشیم..جان میدهیم اولین تجربه ی کلاس رفتنم....
ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال میکنید